צה"ל חיסל מחבל מהחוליה שביצעה את הירי להר ברכה

    קובי פינקלר No Comments on צה"ל חיסל מחבל מהחוליה שביצעה את הירי להר ברכה

    הלילה ירה כוח של סיירת גולני שהיה במארב יזום לעבר מחבלים פלסטינים שנסעו על רכב ואופנוע סמוך לנקודה ממנה ירו מחבלים לעבר היישוב הר ברכה בשבוע האחרון

    17:55
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on יותר מעשור אחרי ההחלטה: תצא לדרך הקמת בית חולים חדש בנגב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כוח צה"ל חיסל הלילה (בין מוצ"ש לראשון) מחבל מהחוליה שביצעה את הירי לעבר היישוב הר ברכה, כחל ממארב יזום של סיירת גולני וכוח 202 שבוצע בשכונת השומרונים צמוד לשכם.

    הכוח זיהה אופנוע ורכב חמושים ופתח לעברם באש. האופנוע החל לעלות באש ונהג האופנוע נשרף למוות. גם יושבי הרכב נפגעו אך הרכב נמלט חזרה לשכם.

    בצה"ל אומרים כי מדובר בחלק מחברי החוליה משכם "גוב האריות" שמזוהים כמי שביצעו את הירי לעבר היישוב הר ברכה בימים האחרונים.

    בנוסף, הבוקר (ראשון) אותר מטען שהונח סמוך לתחנת הדלק בכניסה ליישוב קדומים. תושבת ועובדים בתחנה זיהו את המטען וכוחות הביטחון ניטלרו אותו.

    בהתאם להיערכות הגבוהה במערכת הביטחון, צה"ל תיגבר את כוחותיו ביהודה ושומרון בשלושה גדודים.

    ראש השב"כ רונן בר שיגר אזהרה למנהיג חמאס בעזה, יחיא סינוואר – והדגיש כי עליו לשקול את צעדיו. האזהרה מגיעה על רקע המספרים המדאיגים מהם עולה כי כ-120 פיגועי ירי אירעו מתחילת השנה, פי שניים מאשתקד.

    במקביל, נוכח התרעות לפיגועים נפרסת גם המשטרה בכוחות מתוגברים בכל רחבי הארץ וסמוך לבתי הכנסיות. בעיר העתיקה בירושלים נפרסו מאות שוטרים ולוחמי משמר הגבול לאבטח את הרבים שיגיעו במהלך ימי החג לתפילות בכותל המערבי.

    כך גם בציונו של רבי שמעון בר יוחאי במירון ,שם ארגון "חסדי שבתאי" יחד עם קופת חולים מאוחדת נערכו לסיוע רפואי ככל שיידרש. יו"ר הארגון יוסי זליקוביץ אמר לקול חי, כי הערכה היא שהשנה יגיעו למירון לר"ה יותר מכל שנה.



    0 תגובות